FII LA CURENT CU PROMOȚIILE NOASTRE
Ai nevoie de ajutor?
0740 029 911
Livrarea produselor
Produsele comandate sunt trimise numai prin intermediul de curierat cu care colaborăm: Cargus, la adresa menționată de dvs. în secțiunea Livrare. În ziua primirii coletului, curierul va informa destinatarul cu privire la ora livrării, iar dacă destinatarul nu este disponibil să preia coletul în acel moment, va trebui să stabilească o altă data/oră în care să se efectueze livrarea.
Pentru mai multe informații referitoare la statusul coletului dvs., puteți verifica numărul de AWB primit în e-mailul de confirmare al expediției.
Informații cu privire la taxa de livrare
Taxa de livrare: 20 LEI
Livrarea coletelor către țările din UE
Pentru a plasa o comandă cu livrare în una din țările aflate în Uniunea Europeană, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail sbdromania@gmail.com sau la numărul de telefon 0040 758350467 sau 0040 747472107 pentru a vă oferi informații cu privire la costul livrării şi modalitatea de plată.
În cazul oricăror modificări survenite, vă vom contacta prin e-mail sau telefonic.
DREPTUL DE A FACE O REVENDICARE A GARANŢIEI
În cazul în care cumpărătorul achiziţionează un produs defect, acesta are dreptul de a face o revendicare a garanţiei. Pentru a oferi o evaluare corespunzătoare, este necesar ca produsul returnat să fie curat, complet şi în conformitate cu regulile de igienă sau cu cerinţele generale de igienă. Pe lângă regulile cunoscute în general, Cumpărătorul este obligat să respecte condițiile prevăzute, în certificatul de garanție sau în instrucțiunile produsului, să utilizeze și să trateze bunurile în conformitate cu durabilitatea acestora.
LOCUL ŞI MODALITATEA PROCEDURII DE REVENDICARE A GARANŢIEI
Revendicarea garanției poate fi făcută în scris, prin e-mail la sbdromania@gmail.com.ro sau prin telefon: 0040 758350467, 0040 747472107. Produsele reclamate pot fi trimise prin firma de curierat Cargus la adresa de corespondență pentru România: Cargus depo, SBD Romania, Satu Mare Strada Careiului, Bloc C45, Ap. 1 și Miercurea Ciuc Strada Copiilor 7/12, România. Vă recomandăm să asigurați produsul. Costurile generate de returnarea produselor urmează a fi suportate de către consumator. Cererea de garanție trebuie să includă o descriere a defectelor care fac obiectul unei revendicări și dovada achiziției, certificatul de garanție sau confirmarea de primire. Unul dintre documentele de mai sus este suficient pentru a vă exercita drepturile de garanţie pentru defecte (revendicare a garanției). Perioada de garanție va începe în ziua în care sunt îndeplinite următoarele condiții:
a) livrarea Notificării de revendicare a garanţiei către Vânzător,
b) livrarea produsului către vânzător de către cumpărător;
PROCEDURA DE SCHIMB
Dacă produsul pe care l-ați comandat nu este cel potrivit, atunci vom putea să îl preluăm gratuit de la adresa dumneavoastră. Va trebui să trimiteți o reclamație la adresa de e-mail sbdromania@gmail.com, iar după ce această reclamație va fi procesată, vom solicita firmei de curierat să trimită un curier la adresa dumneavoastră pentru a prelua produsul în termen de aproximativ 2 zile lucrătoare. După ce vom primi coletul și vom constata că produsul pe care ni l-ați returnat este conform, vom face restituirea banilor conform Contactare către telefon de nr. 0040 758350467, 0040 747472107. Este necesară plasarea unei noi comenzi pentru un alt produs. Această formă de reclamație este posibilă numai pentru produsele plătite și nu se aplică în cazul produselor oferite cadou.
PROCEDURA DE RETUR
Pentru a returna produsul, trebuie să ni-l trimiteți, fără deteriorări, în termen de 14 de zile calendaristice. Trimiteți-ne produsul la adresa: Cargus depo, SBD Romani Satu Mare Strada Careiului, Bloc C45, Ap. 1 și Miercurea Ciuc Strada Copiilor 7/12
Contactați pe către telefon de nr. 0040 758350467 sau 0040 747472107. După primirea coletului, vom procesa cererea dumneavoastră de restituire cât mai curând posibil.
RESPONSABILITĂŢILE VÂNZĂTORULUI
Vânzătorul este responsabil ca produsul vândut să aibă calitatea şi proprietățile de utilizare solicitate în mod obişnuit de către vânzător sau descrise de către producător și trebuie să respecte cerințele legii cu privire la cantitatea specificată și care corespunde scopului pe care îl indică vânzătorul sau pentru care produsul este folosit de obicei. Vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după achiziționarea produsului în perioada de garanție.
Vânzătorul nu este responsabil pentru defecte în cazul în care:
• cumpărătorul a cauzat el însuşi defectul,
• cumpărătorul a ştiut de defectele produsului înainte de primire, iar acesta a primit reducere pentru produs,
• revendicarea garanţiei este în contradicţie cu natura bunurilor, şi anume, expirarea valabilităţii produsului pentru care reducerea a fost acordată,
• defectele au apărut în timpul perioadei de garanţie din cauza uzurii sau rupturii bunurilor, utilizarea lor incorectă sau excesivă, sau care apar după expirarea valabilităţii produsului,
• sunt cauzate de intervenţia cumpărătorului sau a altei persoane asupra produsului sau a părţilor sale.
După primirea revendicării garanției, se va elibera un certificat de garanție cu data primirii revendicării, produsul fiind revendicat, când și de unde a fost cumpărat produsul, defectul și prețul produsului. În cazul în care cumpărătorul pretinde un defect, vânzătorul va verifica în mod corespunzător plângerea și va decide imediat asupra soluționării revendicării garanției, în cazuri complexe în termen de 3 zile. Vânzătorul va efectua o rambursare/retur în termen de 14 de zile de la data revendicării garanției.
PERIOADA DE GARANŢIE
Vânzătorul este responsabil pentru defectele produselor timp de 24 de luni de la primirea produsului de către cumpărător, în cazul în care perioada de garanție nu este menționată pe produs, pe ambalaj sau pe certificatul de garanție. Dacă produsul aflat în garanție este reparat, perioada de garanție se extinde de la data revendicării garanției şi până la data la care consumatorul este obligat să preia produsul după reparație, chiar dacă nu a făcut acest lucru. Dacă produsul este schimbat cu unul nou, o nouă perioadă de garanție începe de la data primirii produsului sau de la data expedierii de către cumpărător. Dacă revendicarea garanției produsului defect nu este efectuată în timpul perioadei de garanție, dreptul de răspundere pentru acel defect încetează. Cumpărătorul va fi informat asupra soluționării revendicării garanției personal, prin telefon sau prin e-mail.
DREPTURILE PROPRIETARULUI
În cazul defectelor produselor pe care consumatorul a pretins să fie reparate în perioada de garanție, acesta are dreptul ca acel produs să fie reparat gratuit, în mod corespunzător și în timp util. În cazul în care defectele nu pot fi reparate și împiedică utilizarea corectă a produsului, consumatorul are dreptul de a schimba produsul sau de a se retrage din achiziție și de a solicita rambursarea prețului de achiziție. În cazul în care defectul poate fi reparat, însă din cauza defectelor care apar după reparație consumatorul nu poate folosi produsul în mod corespunzător, acesta are dreptul să schimbe produsul sau să primească rambursarea prețului de achiziție al produsului. Cumpărătorul are aceleași drepturi ca și în cazul defectelor ce nu pot fi reparate, în timpul reparației produselor defecte în termen de 30 de zile de la revendicare. În cazul defectelor ce nu pot fi reparate și care împiedică utilizarea corectă a produsului, consumatorul are dreptul de a primi o reducere potrivită la prețul produsului.
Vă mulțumim că v-ați abonat
Adresa de email a fost înregistrată
Produs | SKU | Evaluare | Descriere | Categorie | Disponibilitate | Tipul produsului | Alte detalii |
---|